eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami › Re: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
  • Data: 2016-05-29 11:39:30
    Temat: Re: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-29 o 10:10, Tomasz Chmielewski pisze:

    > A jak z przewalutowaniami (np. przy płatności inną walutą w internecie
    > czy podczas pobytu za granicą)?

    Nie wiem, nie używałem.
    W zasadzie jakby spojrzeć czysto formalnie, to warunki jakie podałem
    spełnia nawet kawałek plastiku nie będący kartą płatniczą.
    Przykładowo karta Payback: za nic nie płacę,
    nie płacę za przelewy, za wypłaty z czegokolwiek czy to terminal czy
    bankomat, nie ma płatnego rachunku do niej, żadnych warunków do
    spełnienia itp.
    Żadnych kosztów. Więc wolałbym, żeby jak ktoś się chwali swoim
    superproduktem
    zamiast enigmatycznego "sprawdź sobie" czy "sam poszukaj" podał po prostu
    jaki to produkt.