    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 31 Oct 2016 04:59:40 -0700 (PDT)
    <c...@g...com>
    <5...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5815d3a8$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <1ow4rkofprj9v.1xz33brlarqr2$.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <7nuz4e1dwmjk$.1mvugvol1haqd.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <80p443a0i3vi$.1ndnxn4cu4i4y.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 12:16:01 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > A poza tym platnosci faktur tez trzeba pilnowac.
    Kiedys PZ, teraz przy nolimicie(stała kwota abonamentu) stałe zlecenie
    > Moze warto sie zainteresowac :-)
    dopóki oferta mi odpowiada to nie mam motywacji do zmian.
    > Ja to rozumiem ... ale po co przeplacac ?
    Czasami kolega wpadnie flaszkę wypić
    Flaszkę kupuje w sklepie który jest z 300 metrów od chaty, Ta sama flaszka w
    oddalonym o 2km Kauflandzie jest z 5zł tańsza. Ale leniwy jestem;) Piwo czasami w
    barze wypije płacąc 5-6zł a w sklepie niedaleko domu 2zł kosztuje;)

    > Nie uwazales jak robiles to teraz musisz chwalic :-)
    Zainspirowałeś mnie. Wieczorkiem z nudów zerknę ile za konto płaciłem na początku i
    jak tam te ceny się zmieniały.
    > Strasnie duzo roboty z ta zmiana konta, normalnie juz nie ma czasu
    > muslec jak zarobic
    Co tam kto lubi. Chyba nigdzie nie napisałem że moje rozwiązanie jest najlepsiejsze
    dla wszystkich;) Jeden znaczki zbiera inny jest filatelistą.

    > Nie mowie nie ... ale obok jest to samo taniej, a wrecz za darmo :-)

    Za chwile to obok będzie płatne a za darmo będzie obok obok;)
    Praktycznie wszystko gdzieś obok można znależć taniej. Kolega Eneuel o cenach mleka
    możne napisze.
    Zmienię ROR jak przestanę być zadowolony z obecnego. Dopóki mi pasuje to nie
    zamierzam zmieniać

    > Jasne, lepiej caly czas placic wygorowana stawke.
    Wygorowana to pojęcie względne. Dla mnie jest akceptowalna.
    > Dostajesz tam chociaz kawe i ciastka przy wizycie ? :-)
    Zdarzyło się
    > Poza tym ... im wiecej ewakuacji, tym banki sie bardziej zastanowia
    > nad oplatami.
    Nie cxzuje w sobie jakiejś misji naprowadzania banków na lepszą drogę

    > Ale moze powstrzyma to banki przed nadmiernymi oplatami.
    Coraz mniejsza ta konkurencja między bankami. Chyba żaden bank nie przybył w
    ostatnich latach a kilka jak nie kilkanaście się połączyło/przejeło. Do tego chyba ze
    dwa upadły

    > Czasem lepiej stracic 3 zl na doladowaniu niz 15 zl na oplacie za
    > konto :-)
    To tak jak z tą flaszką.
    Do Kauflanda bezkosztowo mogę rowerkiem w 5 minut dojechać i piataka zaoszczędzić.
    Ale nie zawsze się chce.