  • Data: 2016-10-31 12:16:24
    Temat: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 03:21:02 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    > Ano wiem
    > Gdybym zamiast abo w telefonie miał prepaida, zmieniał opertorów w
    > zależności od promocji itp tez bym pewnie oszczędności generował.Z
    > 10-15zł miesięcznie pewnie bym zyskał.

    Niekoniecznie.

    > Ale w zamian doładowania, nocne spacery do bankomatów

    W zaleznosci od czasu i operatora - wcale nie takie uciazliwe to bylo.

    A poza tym platnosci faktur tez trzeba pilnowac.

    > aktywacja pakietów,

    Owszem, ale znow - roznie bywa.

    >formalności przy przenoszeniu nr itp.

    Abonament tez trzeba przedluzyc. OK, nie zawsze.

    > To samo z dostawca programów telewizyjnych- tez miesięcznie płace a pewnie można i
    tam zaoszczędzić.

    Moze warto sie zainteresowac :-)

    > Co do 15zł za ROR
    > Powiedzmy że koszt ten jest dla mnie akceptowalny.

    Ja to rozumiem ... ale po co przeplacac ?

    >Mam wszystko w jednym miejscu, historie naście lat do tyłu, przyzwyczajony zresztą
    jestem.

    Ja w mbanku tez, a nie place :-)
    A przyzwyczajenia ... kiedys cie zmigruja na nowy, lepszy interfejs
    :-)

    > Wole się skopić na tym jak to dodatkowe 15zł zarobić niż kombinować z ze zmiana
    konta.

    Nie uwazales jak robiles to teraz musisz chwalic :-)
    Strasnie duzo roboty z ta zmiana konta, normalnie juz nie ma czasu
    muslec jak zarobic

    > Każdy ma jakiś swój punkt widzenia.
    > Traktuje bank jak każdego innego usługodawce
    > Bank udostępnia mi system transakcyjny, karty,

    Nie mowie nie ... ale obok jest to samo taniej, a wrecz za darmo :-)

    > I szybko się zmienia.
    >Przegapię na pl.misc.banki post w stylu "ewakuacja wprowadzili opłaty" i darmowość
    sie skończy. I znowu zmiana banku itp

    Jasne, lepiej caly czas placic wygorowana stawke.
    Dostajesz tam chociaz kawe i ciastka przy wizycie ? :-)

    Poza tym ... im wiecej ewakuacji, tym banki sie bardziej zastanowia
    nad oplatami.

    > Nie mam niepotrzebnych kont wiec problem mnie nie dotyczy

    Ale moze powstrzyma to banki przed nadmiernymi oplatami.

    > Hobby takie
    > Albo pralnia;)
    > Bezstratnie raczej się nie da. więc pralnia;)

    Czasem lepiej stracic 3 zl na doladowaniu niz 15 zl na oplacie za
    konto :-)

    J.