  • Data: 2003-01-03 10:32:31
    Temat: Re: kredyty od 3,25% rocznie
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:41fc.00000094.3e155d9f@newsgate.onet.pl,
    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Sprawiacie wrażenie jakbyście pierwszy raz usłyszeli o kredytach
    > hipotecznych 5 min temu. Niesamowite. Przeca do czasu ustanowienia
    > hipoteki lub zmiany własności na takowej banki stosują dodatkowe
    > zabezpieczenia w postaci ubezpieczenia kredytu, cesji z polisy na życie
    > itd...

    E tam 5 min. temu :-) Chodzi o to, ze ja nie moge wpisac do ksiegi
    wieczystej twojej nieruchomosci bez twojej zgody zgadza sie czy nie ? :-)
    Aby wziac kredyt zabezpieczony hipoteka ( Yerry pisze"Nie jest prawdą, że
    trzeba posiadać nieruchomość,aby wziać kredyt tylko nieruchomość musi
    posiadać księgę wieczystą z czystą hipoteką. żeby mozna było użyć jej jako
    zabezpieczenie kredytu.") musze
    a. posiadac te nieruchomosc
    b. wlasciciel nieruchomosci musi sie zgodzic

    A i Yerry w swoim poscie nie mowi nic o cesjach etc. Pisze jedynie "Jest
    jedno ale. Potrzebne jest zabezpieczenie w postaci hipoteki"

    Zdrowko :-)

    Przemek