    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt rodzina na swoim a podatek
    Date: Thu, 13 Mar 2014 19:46:56 +0100

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:5321d7d5$0$2143$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie podpowiadaj. :-) Te głąby idą dokładnie w tym kierunku.
    > Co się musi stać żeby ten durny naród podziękował debilom?
    > Czy muszą się pojawić bramki na ścieżkach rowerowych? :-)

    Tak i to odpowiednio gęsto :).
    Uważam, że poziom głupoty urzędniczej musi przekroczyć pewną barierę (nie
    umiem określić jak do niej daleko) aby większość (a nie tylko niektórzy) i
    często a nie sporadycznie musiała się z nią borykać. Wtedy takie przypadki
    (jak z tą windą) ze śmiesznych staną się nie do zniesienia. Dlatego może
    właśnie trzeba podpowiadać:
    - organizuję sobie wyjazdy sam, ale przecież mógłbym skorzystać z oferty
    biura podróży - więc zaoszczędziłem - czyli zysk i podatek. Trzeba tylko
    ustalić wymagany poziom wydatków na wakacje (Safari ?) - każdy kto wyda
    mniej powinien zapłacić podatek bo się wzbogacił.
    - kto kupi tańszy samochód niż ministerstwo finansów kupuje dla siebie też
    zaoszczędził bo przecież mógł kupić taki jak oni - podatek (a już kupno
    używanego to dopiero domiar),
    - każde inne wykończenie domu niż marmurowe....
    - do każdego biletu PKP 2 klasy powinien być doliczony podatek od różnicy w
    cenie do 1 klasy (też kuszetek do sypialnego),
    - opodatkować wszystkie first-minute i last-minute (brzmi jak hasło wyborcze
    :) ),
    - jest przecież oczywiste, że nabywca TV 32" zaoszczędził bo nie kupił
    full-wypas 50",
    - idźmy dalej - ten kto w ogóle nie kupił TV (ja mam jeszcze CRT) też
    zaoszczędził..... na tej zasadzie to każdy musi zapłacić, bo nie znajdziemy
    nikogo takiego, co kupił wszystko.
    P.G.