  • Data: 2003-06-20 10:47:20
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy -pkoSA - 5,55%
    Od: "Darek" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    WIBOR3M to WIBOR 3M sredni liczony z jakiegos okresu i czasem jeszcze z
    dodatkowymi klauzulami (PKO BP ma klauzule ze zmiana musi nastapic o wiecej
    niz 0,2 p. p.).
    Dlatego bardzo ciekawi mnie jak Pekao SA liczy sredni WIBOR3M

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    ome.or.workplace.pl...