  • Data: 2004-06-25 19:28:33
    Temat: Re: [kredyt hipoteczny] problemy z uzyskaniem
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net> napisał w wiadomości
    news:cbgsb9$1bk$1@news.lublin.pl...
    > to wlasnie tam zadaja ode mnie najglupszych rzeczy:

    niestety Multibank czasami ba straszne glupie procedury i czasami trzeba
    podejsc do nich "silowo" (choc tak nie powinno byc..)
    przyklad. potrzebowalem rachunek dla firmy. nr konta jest potrzebny
    aby dostac NIP.. NIP jest potrzebny do prowadzenia konta...
    jest na to rada, bank uruchomi rachunek ale bedzie on nieaktywny, do czasu
    dostarczenia dokumentu z NIPem,.. to potwierdzila mi kobieta w oddziale..
    pare dni pozniej jak przyszlo do czego.. inna kobita w oddziale twierdz
    ze jesli nie ma nipu firmy to tymczasowo musze przyniesc papier z NIPem
    osobistym, bo inaczej nie otworzy mi konta... to bylo nie ealne..
    dlatego od razu polazlem do kierowniczki.. a ta nie skierowala sprawe na
    wlasciwa
    droge i konto tymczasowo uruchomiono..
    sa inne przypadki glupiego podejscia pracownikow (nawet w centrali)
    i durnych procedur..

    > - rezygnacji z umowy pozyczki w ROR (cale 2000 debetu do wziecia,
    > niewykorzystane, "ale moze byc wykorzystane"). nic dziwnego, ze szukal
    > mozliwosci podwyzszenia zdolnosci kredytowej jeszcze i w ten sposob,
    > skoro wyliczyl mi ja na najnizszym poziomie;

    powiedz ze mozesz przenisc pozyczke do Multibanku ;))

    > to w multi wlasnie konsultant kredytowy naliczyl mi najnizsza zdolnosc
    > kredytowa. na kredyt sie nie lapie, ale zawsze moge probowac ubiegac
    > sie o aquariusa. laskawcy :-)

    w twojej sytuacji wal do dyrektora oddzialu Multi.. jak nie wykarze
    sie pomocny , sprawdz dyrektora oddzialu w innym pobliskim oddziale Multi.
    po tym/albo rownolegle napisza _reklamacje_ na tryb wyliczania
    zdolnosci kredytowej dla twojego przypadku...
    Opisz ze jest to nietypowa sytuacja i inne takie...

    Mysle ze powinienes trafic na rozsadna osobe..
    Multi jest dobrym bankiem tylko czasami trzeba sila im pokazac
    ze powinno byc inaczej..
    Powyzsze wnioski sa na podstawie moich doswiadczen i skladanych reklamacji

    pozdro
    SirmarK