    From: "Charczenko" <c...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny - gdzie?
    Date: Fri, 12 Dec 2003 16:00:17 +0000 (UTC)

    t...@p...onet.pl napisał(a):
    > W dalszym ciągu oferta KB jest jedną z najatrakcyjniejszych na rynku (obok
    > PKOBP). Oprocentowanie WIBOR3M+1,0% (wkład powyżej 40%) lub WIBOR3M+1,5%
    (wkład

    > od 5% do 40%). Prowizja promocyjna (chyba do końca tego roku): 0,6% lub
    mniej.

    Tensor

    Pytalem o to juz wczesniej ale prawdopodobnie nie zauwazyles mojego pytania
    na grupie. Bralem niedawno kredyt w KB i zdarli ze mnie 1,2% prowizji
    twierdzac ze nie ma zadnej promocji, prowizji, zarzadzenie centrali itd.
    W oficjalnej taryfie prowizji i oplat dostepnej na witrynie KB pod linkiem

    http://www.kredytbank.pl/BinaryServlet/Taryfa_indywi
    dualni.pdf?
    unid=8DA22C198B1D8E26C1256D9E003639E2&icon=false&fil
    ename=Taryfa_indywidualni
    pdf

    minimalne prowizje obowiazujace od 20.10.03 to odpowiednio (patrz str. 29
    pliku PDF):
    - dla klientow stalych od 0,9%
    - dla pozostalych klientow od 1,2%

    Bylbym bardzo zainteresowany poznaniem zrodla Twoich informacji. Czy jestes
    moze w posiadaniu informacji od kiedy obowiazuje promocja na ktorej warunki
    sie powolujesz, jak zostala wprowadzona itp? Nie ukrywam ze z checia
    zlozylbym reklamacje jesli okazaloby sie ze informacje podawane mi przez
    pania dyrektor oddzialu z ktora negocjowalem warunki okazaly sie ...hmmm...
    niedokladne.

    Pozdrowienia
    Charczenko