    From: "Menek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny - dziwna sprawa
    Date: Mon, 4 Sep 2006 23:49:41 +0200

    news:1157400004.143327.287610@i42g2000cwa.googlegrou
    ps.com...

    <cut>

    > Nie narzekaj mi w Dombanku podniesli z 3,5 w tamtym roku
    na 4,3 teraz ..... ( jestem w trakcie zmiany banku...)

    Dzięki za informację. Po prostu zaskoczyło mnie to, że w
    ciągu miesiąca i kilku dni oprocentowanie skoczyło 2 razy o
    tę samą wartość. Przy czym na początku sierpnia uznałem to
    za normalne, bo koleżanki i koledzy z pracy mówili, że im
    zmieniono oprecentowania w bankach stosujących wzór LIBOR +
    marża. Przy czym na początku sierpnia przyszedł po prostu
    zwykły harmonogram bez słowa uzasadnienia. A z racji
    posiadania pierwszego w życiu kredytu hipotecznego
    uniezależnionego (jeszcze ;) ) od LIBORu, nie śledziłem jego
    zmian. (LIBORu a nie kredytu ;) ) Pojawienie się po miesiącu
    jeszcze jednego harmonogramu z tym samym skokiem
    oprocentowania wzbudziło we mnie podejrzenie, ponieważ do
    tego drugiego dołączono list z informacją, że 15 sierpnia
    2006 roku sytuacja na rynku zmusiła mBank do podniesienia o
    0,3% oprocentowania kredytów denominowanych w CHF. Hmmm. A
    ta pierwsza zwyżka to co? Bonus za dobre sprawowanie? ;)
    Zatem postanowiłem za pośrednictwem Grupy dowiedzieć się co
    jest grane w mBanku jak i innych bankach. Bo ze stron mBanku
    niewiele moge wydobyć.

    --
    Z góry dzięki za wszelką informację i pozdrawiam,
    Menek