eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie) › Re: konto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)
    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)
    Date: Sat, 05 May 2007 10:37:35 +0200

    Użytkownik Krzysztofsf napisał:
> [...]

    Zasadniczo racja, ale ja mam wrażenie, że czasami też niektóre banki
    przerasta konieczność zmiany adresu - przykłady poniżej.

    > Jak w systemie jest adres zameldowania niezgodny z adresem faktycznego
    > zamieszkiwania, to juz sprawa klienta, zeby o tym pamietac i uzgodnic odbior karty.
    Taaa, sprawa klienta, powiadasz? Mam konto w KB od 1999. Gdy je
    otwierałem miałem 2 różne adresy - zameldowania i do korespondencji. W
    2003 adres do korespondencji zmienił się na inny o czym poinformowałem
    bank. Gdy na początku 2004 przemeldowałem się pod nowy adres do
    korespondeji, również to zgłosiłem. W maju 04 miałem dostać wznowioną
    VE. Maj się skończył a karty nie było. Idę do oddziału, tam sprawdzają i
    okazuje się, że karta została wysłana na stary adres korespondencyjny,
    bo baza adresów do obsługi kart jest oddzielna od bazy adresów dla kont
    i nie została zaktualizowana, gdy zgłosiłem zmianę adresu. Myślicie, że
    wszystko zostało naprostowane:-P? Akurat! W styczniu 07, gdy logowałem
    się do KB24, pojawiło się pytanie czy lista haseł jednorazowych ma być
    wysłana na adres...- jaki? Stary adres zameldowania, którego zmianę
    zgłosiłem w banku 3 lata wcześniej!
    Podobny numer miałem z Pekao. W latach 2003-2005 miałem u nich kartę MC
    Partner zamienioną na Visa Regata. Również i w tym przypadku zgłosiłem
    zmianę adresu do korespondencji i zameldowania. Pod koniec 2005 z Regaty
    zrezygnowałem. Na ostatnim wyciągu pojawiła się jakaś nadpłata 6,67
    (zwrot opłaty za kartę za 2 miesiące). Nie chciało mi się już stać w
    kolejkach po tę fortunę. Tymczasem w marcu 07 przyszło info, że ta kasa
    jest do odebrania z jakiegoś rachunku depozytowego. Gdzie przyszło info
    - na stary adres zameldowania (na szczęście mieszka tam moja siostra,
    więc mi przekazała).

    Przemek