  • Data: 2009-02-04 18:51:17
    Temat: Re: kokos pożycza milion :)
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kokosem zainteresowany jako potencjalny "inwestor" byłem przez 15 minut

    do czasu gdy nie zacząłem czytać ich forum, gdzie ludzie którzy pożyczyli
    innym pieniądze pisali jakie są potem problemy ze ściąganiem , z tym że na 8
    udzielonych pożyczek terminowe spłaty miał ktoś z 3ech, inny z 2ch itd itd

    może to i fajny pomysł ale dla emeryta który ma dużo czasu wolnego

    a odnośnie reklamówki którą zacytowałes , najpierw zrozumiałem że firma chce
    swoim klientom pożyczać milion złotych- tak reklamowo żeby rozruszać portal

    ale jak zrozumiałem że oni na swoje urodziny chcą od ludzi milion pożyczyć i
    to ma być atrakcja to dziękuję bardzo, wysiadam