    From: "l.b" <p...@o...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kilka pytan na temat kart debetowych
    Date: Fri, 23 Jun 2006 22:34:38 GMT

    > Bajki. Sprzedawca nie wie jaka to karta ani go to nie interesuje.
    > To, co on nazywa "karta kredytowa" to karta z mozliwoscia wykonywania
    > transakcji bez autoryzacji i/lub transakcji bez obecnosci karty.

    Jesli sprzedawca nie wie jaka to karta to moge sobie sam jakas zrobic?

    > Taka np. VE Inteligo pozwala na wykonywanie transakcji zdalnych, ale
    > (domyslam sie) zawsze wymaga autoryzacji.

    Mam kilka Kart kredytowych i kazda jest wypukla! Na zadnej nie jest napisane
    Visa Electron! Powiedz mi co to za fenomen, ze Karta kredytowa jest plaska -
    a co ciekawe o czyms takim czytam wylacznie na stronach polskich...

    > To sprawa wylacznie pomiedzy bankiem i jego klientem.

    Nie rozumiem? Raczej to sprawa pomiedzy klientem i handlarzem.

    > No, moze byc jeszcze tak ze KK jest mile widziana ze wzgledu mozliwosc
    > obciazenia jej na wieksza sume bez jakichs dodatkowych kombinacji ze
    > strony posiadacza (przelewania srodkow, likwidowania lokat itp).

    O!:)) A pokaz mi taka kredytowke ktora ma limit tak wielki jak pozyczka:)

    > Wszystko bajki. Ktora karta nazywana kredytowa nie jest taka?

    Duzo jest takich ktore tylko nazwe maja kredytowa - ale tak naprawde jest
    karta platnicza lub debetowa. Juz sie z tym spotkalem.