    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kiedy środki powrócą na konto?
    Date: Wed, 10 Jun 2015 19:21:46 +0200

    "Waldek" ml7o2e$cue$...@n...news.atman.pl

    > No i piknie ;)
    > A w Toyocie strzeliłeś dubla ?

    Jeszcze nie.

    Na razie wlałem do Getinu Oszczędnego ten tałzen
    i łan tałzen (na próbę) do mBanku, gdzie być może
    mam 4% do 3 kpln, a jutro chyba otworzę lokatę w EB
    na ten tałzen. Do tego w piątek wleję do EB 3 tałzeny
    na ROR. Tak powolutku osuszam chlewnię optymalną...

    A mam jeszcze do ewakuacji środki z Mille, gdzie niezbyt
    szczęśliwie wyszło chyba jakieś 2.4%... (bo niemal ten
    tałzen nie załapało się na ,,promocję'') W sumie mam
    do ulokowania 2hpln miesięcznie z 3% netto)

    Czy Getin daje sensowną (dziś sensowna to chyba więcej
    niż 3%) lokatę bez naruszania tego oszczędnego? Coś piszą
    o tym, że %%% na oszczędnym tylko wtedy, gdy jest tylko
    jedno oszczędne... Co wówczas, gdy jest oszczędne i jest
    lokata?

    Tojota musi trochę zaczekać, bo nie wyrabiam się.

    Do promocji można przystąpić tylko do 11 czerwca 2015r.

    Na razie nie wyrabiam się. Może jutro (w ostatni dzień) założę.
    Dziś ledwo żyję.

    Muszę zastanowić się nad wydawaniem debetówką 4hpln
    (opłata (2,49 pln) niezbyt szybko zżera zyski i nad
    utrzymywaniem stałych (co jest zagmatwane) sald.

    Słanie papierowego wypowiedzenia to także kłopot.

    > Tam ongiś trzasnąłem drzwiami...gdy kot przestał miauuuuczeć ;)

    Słusznie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'