eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikiedy przelewy za granice za free ? czy mBank bedzie pierwszy ? › Re: kiedy przelewy za granice za free ? czy mBank bedzie pierwszy ?
  • Data: 2002-11-22 13:42:10
    Temat: Re: kiedy przelewy za granice za free ? czy mBank bedzie pierwszy ?
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z tego co wiem PayPal dla szaraczkow takich jak my jest za darmo ... (zalezy
    to od konta jakie posiadasz - mi w zupelnosci by wystarczylo to na
    najnizszym poziomie)

    nie oczekuje cudow a jedynie, ze beda stawiac kroki a nie tiptopy - bardzo
    powolne sa u nas wszelkie zmiany
    wkraczamy niestety na dosc obszerny i zawsze kontrowersyjny obszar
    funkcjonowania naszego kraju w ogole jako calosci - i przyznam ze nie chce
    wdawac sie w polityczne dysputy, mimo ze wszystko co kreci sie w tematach
    "banki" o polityke wlasnie sie opiera

    szukam po prostu alternatywnych lepszych i tanszych rozwiazan, bo czekac z
    zalozonymi rekoma kazdy potrafi - a ja nie chce - bez ludzi ktorzy sie
    przeciw czemus buntuja i zglaszaja swoje oczekiwania by nie bylo postepu bo
    kazdy by myslal ze jest wszystko ok ... oczywiscie nie robie tego dla idei -
    poszukuje jedynie sposobu zaspokojenia moich potrzeb

    co nalezalo dowiesc :)
    Monfeo