  • Data: 2005-07-24 15:22:41
    Temat: Re: kiedy dokladnie konczy mi sie VE?
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net> szukaj wiadomości tego autora

    Entliczek Pentliczek wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam konto w PKO/Inteligo i karte Visa Electron. Okres waznosci karty konczy
    > sie 08/05. Na dniach powinni mi przyslac nowa karte, ale nie mam jej jak
    > odebrac. Niestety, na kilka tygodni wyjezdzam z kraju. Pytanie jest: czy przez
    > caly sierpien bede mogl uzywac mojej karty bezproblemowo? Jutro jeszcze
    > zadzwonie do konsultanta sie dowiedziec, ale wolalbym poznac odpowiedz z
    > _bardziej_ wiarygodnego zrodla ;)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Krzysiek

    Jesli nie masz oficjalnego adresu za granica, niech ci ktos wysle karte
    na adres najblizszej poczty za granica na Poste Restante, wtedy
    odbierzesz przesylke z paszportem. Albo jeszcze lepiej niech wysla ja
    np. Pocztexem albo innym kurierem. Potem aktywujesz karte przez
    internet. Ot, i cala filozofia.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net