    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta do placenia przez internet?
    Date: Mon, 21 Feb 2005 10:44:55 +0100

    mantodeus napisał(a):

    > teraz rozumie:)

    Nie rozumiesz :-)

    > czyli podsumowujac. rozszerzam moje konto o inteligo (akurat tak sie
    > skalada ze mam konto w bp:)

    Mam wrażenie, że myślisz o PKO inteligo, które to jest niczym innym jak
    elektronicznymi kanałami dostępu do zwykłego konta w PKO BP.
    Ciebie ma interesować www.inteligo.pl, czyli odrębna oferta internetowa.

    > gdzie zakladam dodatkowe konto z karta (visa
    > electron?)

    Domyślnie dostajesz konto - czyli jeden rachunek główny z kartą VE.
    Możesz z tego korzystać od razu, a możesz na przykład otworzyć dodatkowe
    subkonto (za darmo), zamówić do niego kartę VE, zamknąć VE do rachunku
    głównego, albo i nie zamknąć... to jest Twoja decyzja czego oczekujesz
    od banku... możesz mieć WIELE subkont i do każdego subkonta kartę VE (1
    PLN miesięcznie).

    Trzeba jednakże uważać, aby średnie miesięczne saldo na koncie nie
    wynosiło mniej niż 100 PLN, bo inaczej inteligo stanie się płatne (koło
    4,50 miesięcznie). Wejdź na www.inteligo.pl i poczytaj.

    > tylko do rozliczen przez internet (na ktore przelewam kase
    > gdy tylko chce cos kupic przez internet). tak?

    Z zastrzeżeniem j/w opłat za konto, gdy średnie miesięczne saldo < 100 PLN

    > p.s. a czy jesli nie bede mial wystarczajacej kwoty na tym koncie a
    > przyjdzie polecenie przelewu (np spowodowane przez kradzieja)

    przelewu? czy płatność kartą?

    > to bank
    > nie obciazy mnie tak jak to jest przy zwyklych kartach kredytowych?
    > (chyba sie wybiore do banku po regulamin)

    PKO BP nie obsługuje w swoich oddziałach konta internetowego inteligo.

    Jeżeli saldo dostępne na karcie (czyli na rachunku do którego jest
    wydana) będzie równe zero, to żadna autoryzacja transakcji nie dostanie
    odpowiedzi pozytywnej.

    Kasę możesz trzymac na rachunku głównym, do którego zamkniesz kartę
    (albo i nie - Twoja decyzja), a kartę do płacenia w necie zamówisz sobie
    do otwartego w tym celu subkonta (darmowego) zasilanego z konta głównego
    tylko wtedy, gdy chcesz dokonac transakcji.

    Ale to jest wersja dla bojących się o wszystko i węszących wszedzie
    spisek - możesz korzystać tylko z jednego rachunku głównego i jednej
    karty VE do tego rachunku bez dodatkowych zabiegów zabezpieczających...