eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijakie karty umożliwiają bezprowizyjną wypłatę w bankomatach zagranicznych ? › Re: jakie karty umożliwiają bezprowizyjną wypłatę w bankomatach zagranicznych ?
    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jakie karty umożliwiają bezprowizyjną wypłatę w bankomatach
    zagranicznych ?
    Date: Fri, 6 Aug 2004 10:19:52 +0200

    Paweł wrote:
    > jakie karty umożliwiają bezprowizyjną wypłatę w bankomatach
    > zagranicznych ?
    >
    > a do tego żeby miały spory limit wypłaty dziennej - bo już się
    > napalałem na podróżnika z Lukasbanku ale tam jest tylko 2000 zł
    > dziennie max

    to dla twojego dobra - żeby bylo bezpieczniej
    wg mnie nie ma potrzeby wyjmowac wiecej jednego dnia bo przeciez mozna placic
    bezgotowkowo a to odrebny limit i korzystniejsze bo bez prowizji

    z normalnych kart (bez rachunkow vip) to VE Fortisa nie ma prowizji ale przy
    rozliczeniu transakcji stosuje inne, gorsze kursy niz podawane na www
    proby wykazaly ze nie sa to juz najgorsze kursy, ale sa raczej kiepskie
    limit dla tej karty mozesz sobie jednak ustawic na jednym z kilku wariantow -
    nawet do wyskosci salda

    wybiez sobie raczej karte ktora ma dobre przeliczniki i oplate kwotowa a nie
    procentową - przy tak wysokich wyplatach procentowa prowizja jest bez sensu.
    Stala prowizja to np VE Nordea (10zl) i nienajgosze kursy
    *** blad ***