    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jakas nowa KK w systemie EC/MC w polsce?
    Date: Wed, 5 Feb 2003 08:14:35 +0100

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0777.0000070b.3e402c70@newsgate.onet.pl...

    > np. mbank przysyla mi teraz wszystko do niemiec bez problemu.

    Tzn. co ci przysyla mBank? Platne wyciagi?
    Gdyby PKO BP bralo tyle kasy za przyslanie wyciagu co mBank to tez by nie
    grymasili i z Australia...;-)
    Wyciag z karty w PKO BP jest bezplatny to wierzgaja, choc sam nie wiem o
    co...
    BTW pani, ktora w PKO BP ci powiedziala ze nie wysylaja za granice powolala
    sie na konkretny zapis w regulaminie? Bo IMO takowego nie ma i nalezaloby
    wziac ta karte wpisujac adres do korespondencji w Polsce a po 2 miesiacach
    zmienic na niemiecki (wysylajac zmiane listem poleconym bez pytania o ich
    zgode...) i juz. W koncu karta jest miedzynarodowa i czlowiek ma prawo
    czasowo sie przeniesc..
    Albo po prostu wypelnij wniosek wpisujac adres zamieszkania w kraju, adres
    do korespondencji za granica. IMHO jesli ci odmowia to nie z powodu
    adresu...

    > korespondencja z pekaosa tez (choc przyznaje - nie zmienilem oficjalnie
    adresu
    > korespondencyjnego)

    Nie zmieniles adresu a wysylaja na zmieniony? Hmmm.

    > sprobuje bph-pbk.
    > napisze co z adresem

    Napisz.

    --