    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jakas nowa KK w systemie EC/MC w polsce?
    Date: Tue, 4 Feb 2003 09:29:30 +0100

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0777.00000157.3e3e70d0@newsgate.onet.pl...
    > > czy cos sie zmienilo w tej kwestii?

    W kwestii obslugi, o ktora pytales zmienilo sie b.duzo. Na lepsze.

    > hehehe, nic sie nie zmienilo.
    >
    > wlasnie dzwonilem do ichniej 'kartolinii':
    > pkobp nie przyjmuje adresu korespondencyjnego poza polska.

    A ktory bank przyjmuje taki adres?

    > a poza tym:
    > 1) w sieci strona pkobp chodzi mi kosmicznie wolno. (mbank, pekao sa,
    inteligo -
    > blyskawicznie w moim przypadku). choc w ich przypadku to chyba sukces, ze
    maja
    > wlasna strone internetowa!
    > 2) po kliknieciu na tabele oplat i prowizji na stronie pkobp gdzies ze
    strony o
    > srebrnej/zlotej karcie laduje sie strona o kredytach mieszkaniowych :-)
    >
    > no i jak mam zaufac takiemu bankowi?

    Sam musisz zdecydowac czy PKO BP jest godne zaufania bo strona www Inteligo
    (ktore jest wlasnoscia PKO BP) laduje sie blyskawicznie, czy nie jest godne
    bo strona www.pkobp.pl _tobie_ sie wolniej laduje...;-))
    Akurat na stronach PKO jest mala rewolucja w zwiazku z nowymi taryfami
    wprowadzonymi od 1.02.03r wiec cos tam moglo sie "omsknac". Ale zeby na
    takiej podstawie mowic o zaufaniu do banku...

    > zreszta, nawet nie dali mi szansy i tak...

    odmowili?

    > macie moze jeszcze jakies pomysly?

    BPH PBK tez wprowadzal niedawno nowe KK zarowno EC jak i Visa.
    Zapytaj o adres do korespondencji...;-)

    > ps. nie zapomne tego banku... moj dziadek mial tam konto. za kazdym razem
    > wyprawa do banku pkobp TO BYLO WYDARZENIE.

    Widac, ze pamiec ci przeslania rzeczywistosc...;-)
    W koncu nawet tam nie byles.

    --
    Pozdrowienia
    ---