eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[inteligo] Średnie saldo = 0 - opłata??? › Re: [inteligo] Średnie saldo = 0 - opłata? ??
  • Data: 2002-04-08 07:43:06
    Temat: Re: [inteligo] Średnie saldo = 0 - opłata? ??
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:07042002.7A2FAF0F@budzik61.poznan.pl...

    > > "Opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów
    > > aktywnych. Przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta,
    > > którego średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za
    > > poprzedni okres miesięczny było większe od 0 PLN."
    > >
    > > Jeszcze jakieś pytania? Jeśli konsultantka twierdziinaczej, to
    > > powiedzcie, żeby naumiała się TOiP lepiej...

    > Konsultantka poszła w zaparte i nadal twierdzi to samo, nawet po
    > konsultacjach z kimś ważniejszym czy też bardziej zorientowanym.
    > Stwierdziła że jest to niejednoznacznie ujęte i chodzi tu o klientów
    którzy
    > po otwarciu konta nie wykonują na nim rzadnych czynności. Nie wiem jak
    > mozna to tak zinterpretować :((

    Jak dla mnie jest to zapis jednoznaczny. Średnie miesięczne saldo będzie
    równe zero także wtedy, kiedy w pierwszym dniu okresu miesięcznego
    wyzerujemy je. Ale uwaga - gdy przypadnie nam sobota, albo inny dzień wolny
    od sesji elixiru, to trzeba by wyzerować to QuickMoneyem. Bo blokada środków
    nic nie da...

    Napisz w tej prawie maila na i...@i...pl - tym zajmują się osoby
    postawione troszkę wyżej, które mogą doinformować konsutantów.

    Ktoś kiedyś zrobił test - mając na rachunku kilka złotych aktywował Serwis
    SMS. Opłata została pobrana, ale TYLKO do wysokości 0 PLN, żeby nie zrobić
    debetu. Nie wiem, czy dobrze kojarzę, ale może ma to związek z tym?

    Rzeczywiście celem były konta otwarte i nieużywane. Chodzi o to, żeby móc
    takim osobom wypowiedzieć umowę, bez zbędnego czepiania się o 5 PLN, więcej
    by wyszły koszty ściągania tego debetu [za konsultantami].

    Jednak kilku konsultantów, z którymi rozmawiałem potwierdziło, iż zerując
    konto w pierwszym dniu okresu miesięczego przechodzi się w stan klienta
    nieaktywnego...

    Napiszcie do i...@i...pl - mnie się już nie chce ich męczyć, bo pisałem
    do nich nader często i wnikliwie. ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1