  • Data: 2016-02-15 13:48:54
    Temat: Re: idea - co tam znowu natworzyli :(
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ikarek" napisał w wiadomości grup
    >Wybaczcie jesli te sprawy byly juz omawiane, nie bylo
    >mnie dluzszy czas. Przenioslo mnie z lokatami do nowego
    >systemu i na dzien dobry mam tak:
    >- chyba wszytkie lokaty zrobily sie odnawialne
    >- nie widac kont, ktore mialem wpisane w poprz.
    >systemie, na ktore lokaty mialy wracac
    >- 2 lokaty juz mi sie odnowily, oprocentowanie,
    >uwaga: 0,1%!
    >To "normalne" czy tylko ja tak mam?

    O "starym" systemie to ja nic nie wiem, ale w aktualnym (jeszcze nie
    Cloud) to
    -lokaty chyba wszystkie zakladaja sie domyslnie jako odnawialne, jesli
    sie nie podoba - trzeba zmienic recznie,
    -zgodnie z regulaminem, lokaty sie odnawiaja jako lokaty standardowe,
    a dla tych oprocentowanie 0.1-0.2%

    Podejrzewam, ze i dawniej miales ustawiona jako odnawialna.

    Sprawdz szczegoly kazdej lokaty - konto do powrotu srodkow powinno byc
    tam zapamietane.

    J.