    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getinonline-czy_da_się_ustanowić_pełnomocników
    Date: Sun, 14 Aug 2011 21:31:22 +0200

    "piotrv" <vmh1@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote in message
    news:j28eko$9ro$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > witam
    > mam takie same pytanie, na które odpowiedź wg mnie brzmi NIE ! (taka
    > odpowiedź też przyszła mailem od Banku).
    > to jest trochę jakby \"pułapka\" bo tylko założyciel (a dokładniej wraz
    > jego telefonem komórkowym) ma dostęp do tych lokat...
    > piotr
    > --
    > Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

    jedynym sposobem jest zamiana zalozonych lokat zawsze na nieodnawialne oraz
    zdefiniowanie sobie przelewow, ktore nie trzeba potwierdzac sms. Tylko w
    takiej sytuacji zakonczone lokaty albo wracaja do innego banku lub jak ma
    sie u nich ror i przelewy zdef. to kazdy po zalogowaniu moze wyslac przelew
    na te wczesniej ustanowione rachunki. Trzeba pamietac, ze te wszystkie GO
    Openy Idea maj jednakowa nakladke, ktora mocno odstaje funkcjonalnie od
    innych bankow, ale godzimy sie na to za wyzsze odsetki na lokatach. Zawsze
    tez mozna skorzystac ze stacjonarnego getina, gdzie sa pelnomocnicy oraz
    lokaty czesto w lepszej ofercie.