    From: "tompod@" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie wplace pieniadze do usa
    Date: Sat, 20 Sep 2008 11:02:31 -0700 (PDT)

    > Dziekuje za pomoc, wlasnie nie mam wypuklej karty ale same platnicze
    > Problem jest z wyrobieniem karty kredytowej? (wypuklej)
    > Jakie trzeba spelniac warunki, bo zdaje sie warto taka posiadac
    >
    > Pozdro

    Do płacenia PayPalem potrzebujesz karty płatniczej umożliwiającej
    transakcje na odległość. Mogą to być karty kredytowe oraz niektóre
    karty debetowe - karta Visa electron mBanku oraz karta Visa Electron w
    Inteligo, karta z Polbanku umożliwiaja takie płatności.

    Aby dostać kartę kredytową zwykle trzeba udowodnić, że ma się dochody.
    Czasami niektóre banki oferują karty kredytowe nie wymagając
    zaświadczeń o zarobkach.