    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie schować kasę < 100 tys zł.
    Date: Wed, 13 Apr 2016 00:34:14 +0200

    Bolko napisał(a) w wiadomości: <2...@g...c
    om>...

    >Arek dzieki
    >to tak żebyś wiedział :):
    >Krowa minimum 4000zł
    >jedzenie Siano 2szt x 365 X 3 zł= 2200 zł
    >ściółka słoma 1 szt x 365 x 2 zł= 750 zł
    >jedzenie pszenica 1 tona = 2X600złx1 tona = 1200 zł

    Miał być żart... to z KPC było. A do zwierząt to się jeszcze
    "zieloni" mogą przyczepić.

    >Z walutą jest jeden problem.
    >Jakiś czas temu kupiłem troche $ australijskich jestem jakieś 15% do tyłu
    >Jak bym kupił w tym momencie CHF byłbym do przodu.

    Kiedyś USD był po 2,10 po 3 miesiącach prawie 50% więcej. A po
    następnych jeszcze. Znajomi kupowali laptopy w USA.

    A banknoty tajlandzkie to 500 tys. nie 50 tys. bahtów (zero mi umknęło)

    Nasze władze ograniczają możliwości inwestowania w coś trwałego
    (materialnego). O praktycznym zamrożeniu obrotu ziemią słychać,
    o propozycjach podatku od nie wynajmowanych mieszkań mniej.
    Przy okazji w związku ze zmianą definicji podatek od nieruchomosci
    dla wspólnot mógł się podnieść o kilkadziesięciu procent.

    Dla katastrofistów zostaje "emergency food". Najwyżej sprawdzą
    wcześniej jak smakuje.

    Arek