    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie schować kasę < 100 tys zł.
    Date: Mon, 11 Apr 2016 20:39:51 +0200

    ąćęłńóśźż napisał(a) w wiadomości: ...
    >Kupić narzędzie pracy niepodlegające egzekucji (jako przysparzające ewentualny
    >dochód)?
    >Tylko co nie traci wartości z czasem (tak jak tracą fotel dentystyczny, usg,
    laptop)?

    1) przedmioty urządzenia domowego, pościel, bielizna i ubranie codzienne,
    niezbędne dla dłużnika i będących na jego utrzymaniu członków jego
    rodziny, a także ubranie niezbędne do pełnienia służby lub wykonywania
    zawodu;
    2) zapasy żywności i opału niezbędne dla dłużnika i będących na jego
    utrzymaniu członków jego rodziny na okres jednego miesiąca;
    3) jedna krowa lub dwie kozy albo trzy owce potrzebne do wyżywienia
    dłużnika i będących na jego utrzymaniu członków jego rodziny wraz z
    zapasem paszy i ściółki do najbliższych zbiorów;

    Z powyższych chyba tylko inwentarz. Ale nie wiem co w przypadku
    sprzedaży.

    100 tys PLN w 500 EUR-ówkach zmieści się już w grubszym portfelu
    (47 banknotów). http://www.dw.com/image/0,,16863595_401,00.jpg
    Niestety mają go wycofac.
    Podobno i tak nie wszystkie sklepy chciały go przyjmować! Czy
    ponosiły za to kary?

    Są banknoty 1000 CHF (wystarczy 26 banknotów).
    10000 dolarów singapurskich nie drukują ale wciąż w obiegu (3
    banknoty + 6 po 1000 SGD).
    Jak kto woli po 50000 bahtów tajlandzkich (2 banknoty).

    Arek