  • Data: 2009-06-21 08:55:55
    Temat: Re: [eurobank] - wyciągi w formie elektronicznej.
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 08:04:08 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > W TOiP jest odpowiednia pozycja, ale jakoś nic więcej nie udało mi się
    > znaleźć (w szczególności jak to zamówić).
    > Ktoś wie może coś więcej:
    > - jak się to zamawia

    Szczerze mówiąc nie pamietam, przy zakładaniu konta podałem maila i na
    niego przychodzą pdfy (oddzielny dla każdego konta).

    > - jakie informacje to zawiera (np. czy zawiera numery zakończonych
    > lokat?)

    Data realizacji, data księgowania, opis, kwota i saldo po operacji.
    Niestety numer lokaty pojawia się tylko przy kapitalizacji odsetek. Koniec
    lokaty ma w opisie "Zakończenie lokaty".

    --
    Kojer