    From: Maverick <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank [prosba o opinie]
    Date: Thu, 02 Oct 2008 19:33:40 +0200

    ra9om1ak pisze:
    > Witam
    >
    > Prosilbym o opinie nt konta osobistego (obsluga online) i kk. Powod jest
    > prozaiczny - otwieraja placowke w mojej miescinie (mam nadzieje ze i na
    > bankomat wydola) bo chce uciec z pko bp.
    >
    > Archiwum przejrzane - poprosze o najswiezsze wiesci ;]
    >
    > Dziekuje.

    A ja tylko dodam od siebie:

    #sprawdzenie salda w bankomacie jest platne - a we wplatomacie nie jest
    #jak nie ma bankomatu w placowce to wplacasz i wyplacasz za free (do 30
    k wyplata powinna byc bez zglaszania, jak wiecej to trzeba zglosic)
    #jak ich bankomat sie popsuje to zwracaja kase za wyplate z najblizszego
    bankomatu obcego (1 pln za wyplate z obcego bankomatu to tez tanio)
    # mozesz miec tylko jedno konto + ew jedno konto wspolne - dziwna zasada
    - mi to przeszkadza.