    From: Marek G <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank pierwsze wrażenia
    Date: Fri, 13 Feb 2009 21:59:59 +0100

    Fri, 13 Feb 2009 19:00:48 +0100, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    pisal(a):

    >1. czerwień męczy, denerwuje

    Pozwolisz, że sie podepnę;-)

    Czy ktoś przerobił rezygnację z tokena gsm i wybór pracy bez tokena?
    Wiem, że jest to możliwy wariant dla starych klientów, którzy zaczęli
    bez tokena, ale czy można jakoś załatwić downgrade?

    Wklepywanie tych literek jest dla mnie dość upierdliwe, mam małe fonty
    na telefonie.
    Traktując tam konto jako portmonetkę bankomatową plus nieźle
    oprocentowane rachunki oszczędnościowe mam zdefiniowane jako zaufane
    przelewy powrotne na swoje konta w innych bankach. W EB operacji
    innych niż bankomat, przelewy między swoimi rachunkami nie przewiduję,
    więc nie potrzebne są dodatkowe zabezpieczenia.

    --
    Pozdrawiam - Marek