    From: f...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank i nie odświeżony system transakcyjny
    Date: Tue, 28 Apr 2009 10:36:16 -0700 (PDT)

    On 27 Kwi, 23:45, lolekanabolek <l...@g...com> wrote:

    > też chyba zostanę przy mbanku, jeśli chodzi o przelewy, widzę, że
    > eurobank potrafi nieprzyjemnie zaskoczyć
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Marcin

    W Eurobanku nie można zlecać przelewów "w nocy o północy", kiedy to
    następuje przetwarzanie danych i system nie realizuje poleceń. 6 lat
    byłem w Volkswagen Bank direct i było podobnie. Najprościej wcześniej
    poustawiać zlecenia z RO na ROR na określone daty, pamiętając o
    jednym: by danym dniu mieć kasę na realizację zleceń z ROR, środki na
    ROR powinny być przelane w przeddzień, co jasno wynika z komunikatu w
    systemie transakcyjnym. Wtedy wszystko wykona się samo i bez żadnych
    opóźnień. Oprócz lokat i RO, korzystam też z ROR Eurobanku jako mojego
    głównego rachunku do przelewów zewnętrznych i jest OK. Kapitalną
    sprawą jest brak mBankowej wady: środki z RO można przelewać na ROR
    wielokrotnie, nie mówiąc już o znacznie wyżej oprocentowanym RO w
    porównaniu z eMax+.