  • Data: 2002-03-20 20:00:39
    Temat: Re: definiowanie przelewu w BZWBK?
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Czapla" <c...@t...pl> wrote in message
    news:a77uki$s53$1@news.tpi.pl...
    > Jak wiadomo w BZWBK24 aby "zdefiniowac" konto do przelewow najlepiej
    > jest wybrac sie do swojego oddzialu BZWBK. Mam pytanie. Czy moge
    zdefiniowac
    > konto dla uslugi BZWBK24 i jakimkolwiek oddziale banku, czy tez musze
    zrobic
    > to we wlasnym oddziale??

    Kiedyś wydawało mi się to normalne. Miałem konto walutowe w BZ i wszelkie
    sprawy mogłem załatwić tylko w "macierzystym" oddziale. Potem ror z WBK
    i to samo. Dopiero po założeniu konta u Lukasie stwierdziłem nową jakość,
    a latanie do ściśle określonej placówki za średniowiecze....

    Niestety, parę miesięcy temu nie chciano mi przyjąć wniosku (!) o KK nie w
    mojej placówce. Tzn nie do końca tak: "Wie pan, ja panu przyjmę ten wniosek,
    ale to będzie długo trwało, bo ja go wyślę do Poznania, a potem oni do
    Legnicy,
    bo tylko tam można przeanalizowac historię pana konta". No cóż... Życzę
    BZWBK
    udanego wdrożenia ICBS-a.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp