  • Data: 2014-10-06 08:17:44
    Temat: Re: darmowa kasa z KK
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:m0sh2q$unj$1@node2.news.atman.pl...

    > Mnie podobają się te sklepu, w których można zwracać.
    > W realu widziałem kiedyś po 15 pln bluzy z kapturami.

    Jest tyle "sieciowek" z ciuchami,
    ze tego typu stoiska raczej omijam w Realu szerokim łukiem :)
    Ale cóż ... kiedys przytrafiło mi się kupic kurtke na narty "Brugi" czy jakos
    tak
    za ułamek ceny w porownaniu ze sklepem sportowym, a pełnowartosciową w sensie
    jakosci.

    Mimo wszystko - zdecydowanie nie popieram
    zwracania zakupionych w "stacjonarnych" sklepach towarow
    gdyż w moim mniemaniu swiadczy to o infantylosci nabywcy ;)