eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie? › Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
  • Data: 2017-08-30 11:29:47
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >:-)
    >Klientom chyba trochę - podobno było mniej "prestiżu".

    Jesli dobrze sie domyslam po szwedzku - tym ponizej 16 lat prestizu
    wystarcza :-)
    https://www.nordea.se/privat/vardagstjanster/kort/no
    rdea-electron.html

    I taka ciekowostka
    https://www.visaeurope.com/media/images/germany%20@%
    202017_01_26-73-17785.pdf
    https://www.visaeurope.com/media/images/poland%20@%2
    02017_02_01-73-17798.pdf

    W Niemczech Electron jawnie wymieniona.
    A w Polsce jawnie nie wymieniona.

    Poj* to wszystko :-)

    >A dokładnie jeden szczegół, datę ważności. Chociaż, zdaje się, można
    >i bez niej (przynajmniej teoretycznie, modulo konfiguracja
    >terminali).

    No wlasnie mam na mysli allegro - jak tam raz wpisalem karte, to moge
    placic i placic, bez zadnych 3D secure, ktore ponoc mi na kartach
    wlaczyli.
    I nie pamietam - daty kart mam tam aktualne, czy przeterminowane, a
    placic dalej moge ...

    J.