eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie? › Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
  • Data: 2017-08-18 23:35:39
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-18 o 05:32, witek pisze:

    > Bo najlepiej wydaje sie cudze pieniadze, a nie wlasne.

    I chwalisz się takim podejściem? :-)
    Dajesz taki przykład dzieciom?

    > Zrozumiesz jak ci obrobią kartę.
    > Wowczas poczujesz różnicę pomiedzy ukradli bankowe pieniadze, a ukradli
    > twoje pieniadze.

    To nie wiem czy to zaleta czy wada. Może lepiej nie mieć karty którą
    można "obrobić" :-)

    > jedno drugiemu nie zaprzecza.

    Jedno z drugim nie ma związku. Dodają gratis i lemingi się
    przyzwyczaiły. Miękkie mają kręgosłupy to uległy :-)

    > Jak ktoś nie potrafi posługiwać sie karta i pilnowac wlasnych wydatków
    > to lepiej zeby debetowki tez nie mial. Bo moze sie okazac, ze głodny
    > chodzi.

    Jeszcze raz: Po co przywiązana do karty którą mam wydawać pieniądze
    możliwości wydanie jeszcze nie swoich pieniędzy?
    Po co? Skoro pilnuję swoich wydatków i umiem się posługiwać kartą to nie
    potrzebuję takich poduszek bezpieczeństwa bo sam sobie je ustalam.
    Ja myślę. Nie jestem idiotą za którego uważa mnie bank :-)

    > taa, pasntwo opiekuncze wie lepiej.

    Nie to żeby mi się pastwo opiekuńcze podobało ale skoro już się opiekuje
    wbrew moim poglądom to uważam że tu też powinno swoje 3 grosze wtrącić.
    To jest dilerka w czystej postaci.
    Pierwsza działka za darmo, masz oddasz później... znamy to.
    Takie dozwolone socjotechniczne sztuczki powiecie a ja to nazywam
    skur...em :-)

    > nic nie poradze, ze nie rozumiesz istoty karty kredytowej.

    Istota płacenia kartą jest wypaczona i rozbudowana o niepotrzebne bajery
    normalnemu myślącemu człowiekowi nie potrzebne.