  • Data: 2004-12-01 23:13:02
    Temat: Re: czy ktoś słyszał o XELION ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janusz1" <j...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:colg6n$1nm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Moje zdanie oparte li tylko na podstawie lektury ich portalu dostępnego pod
    adresem:

    http://www.xelion.pl/

    Kolejny pośrednik, który za darmo swoich usług świadczył nie będzie.
    Pośredniczy pomiędzy PeKaO SA a klientem. Na ile profesjonalny, to trudno
    powiedzieć. W każdym razie pomocny, jak ktoś nie ma dostępu do usług PeKaO
    SA, a ma do nich. Tylko, czy są takie osoby? No i argumenty przemawiające
    przeciwko skorzystaniu z ich usług:

    1) nie podali ceny swojej usługi, wiec pewnie tak wysoka, że się wstydzą;
    2) nie bardzo wiadomo po co są, bo tak analizując, to chyba po prostu
    dysponują ofertą banku;
    3) nie bardzo wiadomo na jakiej platformie prawnej sie obracają, bo bankiem
    nie są (chodzi mi o aspekty standardów bezpieczeństwa danych, dostępu do
    danych itp.)