  • Data: 2007-02-01 09:13:15
    Temat: Re: czy dostanę kredyt - pytanie od "prawiczka"
    Od: "Elvis" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez szans.
    > Nie jesteś w stanie tego spłacić przy takim dochodzie.

    Jak to wyliczyłeś? Autor wątku jeszcze nie podał prawie nic o swoich
    dochodach a Ty już wiesz?

    Generalnie żeby cokolwiek powiedzieć o jego szansach, to musiałbyś wiedzieć:
    1) czy podany dochód 2500zł to kwota netto czy brutto,
    2) czy jest to dochód miesięczny, kwartalny, roczny, inny,
    3) czy otrzymuje go na umowę o pracę, o dzieło, działalność gospodarczą, na
    czas określony, nieokreślony, jaki staż pracy, itd.
    4) czy ma jakieś inne zobowiązania.