  • Data: 2003-07-07 12:43:17
    Temat: Re: czeki w USD, albo money order do USA - gdzie ?
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <1...@m...company.com>, Grendel wrote:

    > Mam 'ma?y' problem z przekazaniem drobnej kwoty do USA ($15). Do wyboru mam
    > albo czek potwierdzony, albo money order. Przeszed?em si? po bankach, ale
    > okazuje si?, ?e od d?u?szego czasu w naszym kraju mo?na kupiae ju? tylko
    > czeki w euro. Money order to jeszcze wi?kszy przekr?t - za przes?anie 15
    > dolarów musia?bym w jednej z firm, które sprawdza?em, zap?aciae drugie tyle
    > op?at manipulacyjnych.

    http://www.moneybookers.com

    Wplacasz tam karta, na przyklad Inteligo. Musisz najpierw wyslac im
    skan obu stron karty, podpisane oswiadzczenie i skan podpisanego przez
    Ciebie podpisem wyciagu. Jak Ci sie nie chce, to moge Ci zasilic konto
    Moneybookers, bo przeszedlem to.

    Kosztuje Cie to 3%. U mnie dodatkowo 5 zl za pomoc.

    Potem za 3.50 EUR mozesz im zlecic wyslanie czeku do USA. Bedzie to
    czek banku amerykanskiego.

    W sumie Cie to wyniesie okolo 4$.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl