  • Data: 2004-10-03 09:57:34
    Temat: Re: cwancyk w multibanku - oszczędzasz 4pln/miesięcznie ;)
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan B. napisał(a):

    > Ale karta VE do Ja jest za 2 zł/m-c, a do My za darmo.

    Ba, karta dodatkowa do konta Ja to 3zł/m-c.

    Założenie: małżonkowie chcą posiadać rachunek w MultiBanku i mieć do
    niego kartę VE.

    Wariant I: dwa konta Ja + 2 karty - 2*(3zł+2zł) = 10zł/m-c
    Wariant II: konto Ja + pełnomocnik + 2 karty - 3zł+2zł+3zł = 8zł/m-c
    Wariant III: konto My + 2 karty - 7zł + 0zł + 0zł = 7zł/m-c

    Sytuacja zmienia się, jeśli któryś z małżonków nie chce karty VE.

    Marek