eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico się stało z miesięcznkieim "Pieniądz"?? bankructwo??? › Re: co się stało z miesięcznkieim "Pieniądz"?? bankructwo???
  • Data: 2003-01-12 20:32:50
    Temat: Re: co się stało z miesięcznkieim "Pieniądz"?? bankructwo???
    Od: E-Insurance <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaprenumerowałem (znany może niektórym) miesięcznik "Pieniądz" - prenumerata
    > roczna !. Ostatni numer jaki mi dostarczono to był chyba lipcowy i od 5
    > miesięcy ani słychu ani widu ? sprawdzałem na ich stronie internetowej

    A ja pamiętam takie coś:

    1. Prenumerata na rok w (daty względne, bo nie pamiętam) maju 2000 r.
    Potem cisza przez rok.
    2. Piszę pismo, bo znalazłem podczas porządków w portfelu kopię nadania
    kwoty na poczcie.
    3. Proszą o ksero wpłaty. Wysyłam.
    4. Dwa tygodnie później otrzymuję wielką paczkę z 12 magazynami z całego
    ostatniego roku. I zaproszenie do kontynuacji prenumeraty. :-)

    A potem poszedł tam pracować mój były szef, więc chyba się poprawiło, bo
    to formalista straszny. :-)

    --
    Pozdrowienia

    Adam Jarecki