    From: "sensei" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citi podwyzsza limit na kk
    Date: Tue, 13 Oct 2009 07:51:12 +0200

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:01dbe78c-5d04-49c9-a62e-6653a9ccd64d@k4g2000yqb
    .googlegroups.com...
    On 13 Paź, 00:35, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > No zobacz, ja też tak robię, a mi znowu nie podwyższyli! :)

    Mi też nie..;-) Za to po którymś dobiciu limitu zadzwonili z
    propozycją rozłożenia długu na karcie na raty. A jak nie, to "może
    kredyt gotówkowy 119.900,00 PLN ?", usiłowało sprzedać Citi Dziewczę.
    Gwoli ścisłości: posiadam u nich kartę CitiGiold LOT z limitem 6000
    pln, najniższym spośród posiadanych wszystkich kart kredytowych. Chyba
    nigdy ich nie zrozumiem.

    a ja rozumiem - im chodzi o zarabianie na odsetkach, wezmiesz kredyt -
    bedziesz placil odsetki, wezmiesz wiekszy limit do karty - nie wiadomo czy w
    ogole bedziesz placil odsetki...Zaloze sie ze jakbys podpisal ze bedziesz
    bral polowe limitu na karcie na kredyt to szybko bys dostal karte z limitem
    100kzl :-)

    Inna sprawa ze w ogole limity w Citi sa zalosne, w innych bankach bez
    problemu (i na starcie) mozna dostac 2-3x wieksze limity. Bank widac idzie
    na ilosc wydanych kart...