  • Data: 2003-01-20 07:57:07
    Temat: Re: chcę wziąć kredyt na mieszkanie
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Przyjrzyj sie jeszcze raz tym zestawieniom. Tabela w ktorej Rheinhyp-BRE jest
    > na 2 miejscu, to tylko zestawienie warunkow oferowanych przez banki. Jak
    > bowiem wytłumaczyc 4 miejsce GE Capital, ktory wogole nie oferuje kredytow
    > z pierwszego zestawienia. Podsumowania sa w tabelach u dolu strony.
    > Pozdrawiam

    Wszystko jest dobrze. Dla danego typu kredytu np. 10 letni kredyt złotowy są
    dwie tabele. Pierwsza informacyjna, zawierająca wszystkie banki (20),
    niezależnie czy udzielają tego typu kredytu. Z kolei dopiero w drugiej jest
    ranking; jeżeli bank nie udziela tego kredytu to go na niej nie ma. Przykładowo
    GE Capital jest oczywiście w pierwszej a nie ma go w drugiej.
    UWAGA. Ranking to zawsze tabela druga.
    Pozdrowienia Tensor1.