    From: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: chamstwo i zlodziejstwo w ING !!!
    Date: Mon, 7 Jul 2003 09:11:27 +0000 (UTC)

    e...@p...onet.pl napisał(a):

    > ING przeszedl sam siebie. Mialem tam przez jakis czas konto "Prestiz"
    (akurat
    > potrzebowalem) i nawet chwalilem sobie. Mam juz jednak dosc placenia 20 zl
    > (sic!) miesiecznie, nie za to "wyroznienie".
    > 27 czerwca zlozylem wniosek o zmiane pakietu na tanszy, standardowy.
    Okazalo
> [...]
    > oczywiscie 20 zl. Rozumiem, spoznilem sie, pewnie zmiana dziala z
    opoznieniem.
    > Ale na wyciagu widze, ze za 3 dni (1 lipca) znow zostala pobrana ta sama
    > prowizja 20 zl !!! Nigdy cos podobnego mnie nie spotkalo.
    > Wie ktos moze, o co chodzi??? (wiadomo, ze o pieniadze)
    > Chyba ich pos...lo !!! Na szczescie moge przynajmniej zrobic co nieco, ze
    temu
    > banczkowi to chamstwo na pewno sie oplaci.
    > A i tutaj chcialbym przy okazji zrobic im mala reklame (gdyby ktos mial

    moze zanim zaczalbys pisac o zlodziejstwie zapoznalbys sie z regulaminem
    banku ? Co jakis czas zjawia sie post w ktorym jakis klient krzyczy i wyzywa
    a pozniej okazuje sie ze brakuje mu jakichkolwiek podstaw do tego... Smutne
    ale ludzie ida do banku nie czytajac regulaminow, tabeli oplat i pozniej maja
    pretensje ktore powinni miec do siebie...
    Ja tez uwazam ze ING ma czesto dziwne procedury i jest przesadnie drogi dla
    klientow (dlatego zamknalem tam konto) ale nigdy mi nie przyszlo do glowy
    zeby ich wyzywac za to ze trzymaja sie regulaminu...
    A wracajac do twojego przypadku - zlozyles pismo 27 czerwca wiec bank mial 3
    dni na jego rozpatrzenie. W miedzyczasie normalnie naliczyl ci prowizje za
    czerwiec. Po rozpatrzeniu pisma i zmianie pakietu nastepuje zaplata prowizji
    wg obowiazujacej stawki - tak wiec 1 lipca pobrali ci prowizje za lipiec (na
    koniec miesiaca nie bedzie prowizji). Wszystko odbylo sie zgodnie z procedura
    i regulaminem. Nowa stawka bedzie obowiazywac od kolejnego miesiaca
    (sierpien). Na przyszlosc zanim zaczniesz jakies dzialania w banku poczytaj
    regulaminy, to naprawde pomaga i nie boli. Gdybys zlozyl zlecenie zmiany
    rachunku 25 czerwca prowizje 20zl pobraliby 28 czerwca a w lipcu na koniec
    mialbys nowa. Ty sie spozniles i wszedles na kolejny miesiac z prowizja 20zl.
    Mozesz probowac walczyc z ING i moze nawet ci ja zwroca jak im bedzie zalezec
    na tobie ale i tak oni maja racje i postepuja zgodnie z procedura a ty po
    prostu bedziesz wymuszal na nich jakies dzialanie wbrew regulaminowi.

    D.