eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie doloze › Re: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie doloze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie
    doloze
    Date: Fri, 8 Aug 2008 09:27:37 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <g7gsvf$b2l$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <g7fo3m$32c$1@news.onet.pl> <g7gm37$mom$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: auv158.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1218180911 11349 83.18.21.158 (8 Aug 2008 07:35:11
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Aug 2008 07:35:11 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <g7gm37$mom$1@opal.icpnet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18000
    X-Antivirus: avast! (VPS 080807-0, 2008-08-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:452558
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RobertS"
    >> obsluga fatalna , wrecz dzialajaca na szkode banku
    >>
    >
    > Panowie, opisujecie tutaj różne straszne sytuacje z jakimi mieliście
    > do czynienia w bzwbk. Jednak, aby bank poprawil jakość lub douczył
    > pracownika, który nie zna procedur to musi o tym wiedzieć.
    > Napiszcie do rzecznika klienta (r...@b...pl) i
    > domagajcie się wyjaśnienia sprawy. Taki e-mail nic nie kosztuje, a
    > ktoś z banku zajmie się sprawą...Oczywiście zawsze podajecie gdzie
    > sytuacja miała miejsce i kto was obsługiwał.

    ja kiedyś napisalem i nawet dostałem odpowiedz:
    - problem dotyczył obciązania rachunku w sobotę i wykonanie przelewu do
    innego banku w poniedzialek przy zleceniach stałych z datą wypadającą w
    wolne dni
    - odpowiedz był następująca - dla nas sobota nie jest wolnym dniem, są
    oddziały pracujące w sobotę (choć w Warszawie takiego nie było)

    I choć w BZWBK mozna bylo zaznaczać kiedy zlecenie ma byc wykonane w
    takim przypadku (ja chcialem przed wolnym dniem) to czesciej taka
    dyspozycja nie dzialala. Ponoc zależało to od pani która uruchamiala
    przetwarzanie (czy o czyms tam pamiętała)
    Teraz już od dłuższego czasu mam spokój bo temu bankowi podziękowałem
    :-)
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1