    From: "Artur" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: brak funduszy na spłate kredytu
    Date: Sun, 16 Nov 2003 18:27:05 +0100

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości
    news:bp8agf$5jl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Szczerze mowiac - zadaje sobie tylko glosno pytanie - czy bedac dyrektorem
    > banku poszedlbys na taki uklad ? zeby przyjac deklaracje spat mniej niz
    > wynosza odsetki od kredytu ?
    > Nie wiem jakie sa stopy procentowe tej pozyczki, ale kolega zaznaczyl, ze
    > czesc jest z karty kredytowej czyli byc moze odsetki powyzej 30% ! z
    > miesieczna kumulacja + oplaty karne itp co daje prawie 1ooo zl miesiecznie
    > na samo zadluzenie karty kredytowej
    > Dodatkowo jest to pozyczka z 2 zrodel conajmniej jak widac i spotkanie z
    > jednym dyrektorem moze nic nie dac - chociaz :---) moze cos poradzi - bo
> [...]
    samym banku .Niestety interses ten nie wyszedł wyciągnąć sie pieniedzy nie
    dało ponieważ poszły na remont lokalu w prywatnym lokum .Kwota pożyczki
    musiała byc spłacona było to 100000zł . zastawem tego kredytu był dom
    wspólnika. Uruchomiłem pienjądze z pożyczki do eurokonta i cześc z kart
    .Nastepnie przez dwa czy już trzy lata płaciłem tylko odsetki. Wypłacałem na
    to z kart które każdego piątego miesiąca powinny sie być spłacone na
    konto.Wpadłem w tę maszyne tak że teraz nie mam już skąd wziąc na to żeby
    pokryć te karty a wten sposób mam przekroczony limit na eurokoncie o 33000
    zł.Wydaje mi się że oprocentowanie tego długu wynosi 18,5%. Takze nie ma co
    oceniać tego jako brak szczerości .Przez te lata czekałem na jakiś cud ale
    niestety a wyjmowanie pieniędzy z kart kosztowało mnie 3.5 % i odsetki od
    lini kredytowej około 700 zł w ten własnie sposób pogrążyłem sie po pas.Ach
    szkoda gadać
    pozdrawiam Artur