    From: "Krab" <k...@p...of.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: brak funduszy na spłate kredytu
    Date: Sun, 16 Nov 2003 17:59:16 +0100

    > Druga sprawa to zaproponuj własny harmonogram spłat. 1500 zł miesięcznie
    > już jest coś, chociaż
    > prz tej kwocie to odsetki to zjedzą, więc
    > trzecia sprawa zaproponuj zmianę tego zadłużenia w niżej oprocentowaną
    > pożyczkę np 10 letnią.

    Szczerze mowiac - zadaje sobie tylko glosno pytanie - czy bedac dyrektorem
    banku poszedlbys na taki uklad ? zeby przyjac deklaracje spat mniej niz
    wynosza odsetki od kredytu ?
    Nie wiem jakie sa stopy procentowe tej pozyczki, ale kolega zaznaczyl, ze
    czesc jest z karty kredytowej czyli byc moze odsetki powyzej 30% ! z
    miesieczna kumulacja + oplaty karne itp co daje prawie 1ooo zl miesiecznie
    na samo zadluzenie karty kredytowej
    Dodatkowo jest to pozyczka z 2 zrodel conajmniej jak widac i spotkanie z
    jednym dyrektorem moze nic nie dac - chociaz :---) moze cos poradzi - bo
    logicznie rozumujac powinien cos doradzic - tyle ze ja w to absolutnie watie
    !!!!!!!!! tysiac wykrzyknikow (niestety)
    Podstawa w takiej sytuacji - przed jakakolwiek rozmowa - jest spowodowanie
    aby miec tyle miesiecznie na splaty - by kredyt ulegal zmniejszeniu przy tym
    zadluzeniu a deklaracji tego niema niewidze
    wg mnie
    - niestety koniecznosc posiadania jakies kwoty na zmniejszenie dlugu
    - koniecznosc szybkiego dzialania na likwidacje dlugu z karty kredytowej,
    wlasnie przez zmiane na inny kredyt - ale chyba zgode sie dostanie tylko
    majac jakas kwote do zaoferowania w trakcie rozmowy
    Przedstawiona sytuacja jest na tyle patowa - ze osobiscie nie dokonywalbym
    zadnej splaty jesli nie dojdzie sie do dlugoletniego pisemnego porozumienia
    z jakimis tam dyrektorami, bo moze sie okazac tak, (zakladajac pelna
    uczciwosc!!!) ze po kilku latach ciezkiego losu i szczerej checi i tak
    poniesie sie te kare - ktorej chcemy uniknac i o wiele prosciej bylo by
    poddac sie jej na samym poczatku po prostu :( bo osobiscie sadze, ze
    komornicze zajecie ww pensji bedzie w kwocie mniejszej niz 15oo zl
    a swoja droga to i tak nie wytrzymam - coz to za piekny interes byl do
    zrobienia ? bo sadze ze tu jest jeszcze jakis inny winny, albo nie
    powiedziano tu calej prawdy albo uczciwosc marna byla juz na poczatku