  • Data: 2003-07-01 18:09:44
    Temat: Re: blokada - czemu na miesiąc??
    Od: "david" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl> napisał w wiadomości
    news:bdsbg3$p3i$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > mbank ma niestety dluzsze czasy zdjecia blokady z nieudanej transakcji niz
    > inteligo
    > w mBanku po nieudanej transakcji pieniadze wracaja na konto po 14 dniach
    > roboczych (teoretycznie) bo w praktyce musialem do nich po 16-stu dniach
    > dzwonic i sie upominac

    mam konto w mBanku, płaciłem ostatnio na paliwo, kasjerka ściągnęła z karty
    nie tą kwotę którą powinna, następnie transakcja została anulowana (mam
    potwierdzenie) i ściągnięto kwotę prawidłową. Kwotę która została ściągnięta
    przez omyłkę mam zablokowaną. Pytałem mLinki ile taka blokada może potrwać -
    odpowiedziała że do 7 dni. Natomiast termin zakończenia mam również
    miesięczny. Aż jestem ciekaw ile realnie ta blokada będzie trwałą.
    pozdr
    david