  • Data: 2002-08-02 18:49:35
    Temat: Re: błedne dane przy wpłacie na konto
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Master2003" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aie7e4$4uv$1@news2.tpi.pl...
    > wpłacam pieniądze na czyjeś konto podaje dobry nr konta lecz błedne
    > pozostałe dane (zupełnie inne imie i nazwisko), czy pieniadze wpłyną na
    > konto?
    > jesli nie to co sie stanie z wpłaconą kwotą(wpłata nie przelew)?

    Kwota XXzl zostanie wplacona na podany numer konta.
    Dane odbiorcy sa malo wazne, a liczy sie numer konta, chyba ze zlozysz
    reklamacje to moze cos wskurasz.
    W normalnych warunkach przelew zostanie zrealizowany.

    Osobiscie jeszcze nie slyszalem o przypadkach cofniecia przelewu z powodu
    innych danych odbiorcy. Natomiast kilkukrotnie slyszalem o pomylkach numeru
    konta i wynikajacych z tego problemach ale nie wiem jaki owe sprawy mialy
    final tzn. czy klient odzyskal pieniadze, czy je stracil, bo pomylil numer.