  • Data: 2005-06-03 07:44:31
    Temat: Re: banki i wypłaty za granicą
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >iii tam, bajki...

    Nie tylko bajki, ale i banialuki...
    W takim multi na przyklad pomiedzy kursem sprzedazy a kupna Euro mamy dzis
    glupie 10 groszy roznicy (czyli w stosunku do sredniego kursu za kazda
    transakcje bank liczy sobie 5 groszy od kazdego euro).
    A taki zlodziejski kantor ma (w zaleznosci od pory dnia) 3 lub 4 grosze
    roznicy - co daje prowizje w wysokosci 1.5 do 2 groszy.
    Jak czlowiek moze korzystac z uslug takich lobuzow, sam sie sobie dziwie.
    Tylko banki, drodzy Panstwo, tylko banki. A jeszcze jesli beda tak uprzejmi
    i doloza 2% za przewalutowanie operacji karta, albo za operacje zagraniczna,
    to juz po prostu szczyt szczescia.
    Dlatego omijam szerokim lukiem nawet Multi, bo w Zuberku naszym ukochanym
    mam juz 19 groszy roznicy i to mnie bierze, ze hej! To akurat tyle co Multi
    i Nordea razem. Jak sie polacza z BPH, to pewnie bedzie ponad 30.

    Pozdrawiam
    Jurek