    From: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank na poczcie
    Date: Sat, 7 Jun 2003 01:02:34 +0200

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:bbr5hi$9l8$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w
    wiadomości

    > To błędnie widzisz. Przedsiębiorca _ma_ zawiadomić urząd, że posiada
    > rachunek związany z prowadzeniem działalności. To jest jego _powinność_,
    > która jest sankcjonowana (ta sama ustawa):

    Owszem. Obowiazek jest, ze ma zawiadomic jak "posiada" !

    > "Art. 66. 2. Kto wbrew obowiązkom
    > określonym w art. 13 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 nie dokonuje zawiadomień
    > określonych w tych przepisach albo wbrew obowiązkowi określonemu w art. 13
    > ust. 3 nie dokonuje zgłoszenia, o którym mowa w tym przepisie, podlega
    karze
    > grzywny do 3.000 złotych".
    >
    > Ktoś jeszcze sądzi, że nie musi mieć rachunku?

    Ja.

    Gdyby ustawodawca chcial napisac, ze nalezy posiadac rachunek to napisalby
    to wprost.
    Jest grupa przedsiebiorcow, ktora nie musi rozliczac sie przez bank, w
    zwiazku z czym rachunkow zwiazanych z prowadzona przez siebie DG nie
    posiada.

    Karol