  • Data: 2002-04-02 07:31:50
    Temat: Re: bank internetowy dla małej firmy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Apr 2002, Wojciech Nawara wrote:
    [...]
    >+ > Tylko żebym mógł wydrukować TO CO CHCĘ (*dokładnie* i *tylko*),
    >+ > a nie WSZYSTKO - żeby wpisać jedną pozycję do KPiR... !
    >+ > (w Inteligo "obchodzę" za pomocą filtrów :), ujdzie, choć
    >+ > pętają się zbędne dane - np. saldo - które nie jest NIJAK
    [...]
    >+ To nie drukuj z historii bezpośrednio, a drukuj pojedyncze transakcje po
    >+ wybraniu guziczka "drukuj".
    >+ Tam o ile pamiętam salda nie ma, a jest to potwierdzenie dokonania
    >+ _pojedynczej_, każdej z osobna operacji.

    Dobrze gadasz :)
    Tyle, że propozycja nie spełnia wymagania "dokładnie to
    co chcę" - musiałbym każdą opłatę drukować OSOBNO !
    (mam na mysli np. opłaty "za przelew") A tak to mam
    opłaty za *wszystkie* przelewy (razem złotych kilkanaście)
    na jednej stronie - i robię z tego (razem z przychodem
    z odsetek) JEDEN wpis do KPiR pt. "koszty i przychody
    prowadzenia konta" -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd