eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH › Re: bałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: bałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <obcusk$1uad$1@gioia.aioe.org>
    <58daa0e2$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <obg6fh$llq$1@node2.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 29 Mar 2017 19:16:31 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <obg6fh$llq$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <58dbebf1$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.254.216
    X-Trace: 1490807794 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15203 83.10.254.216:56234
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:630221
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29-03-17 o 13:39, Tomaszek pisze:
    > Zmigrowałem się dzisiaj (BPH ==> Alior)
    > Nie miałem problemów.
    > Po migracji wszystko przeniosło mi się dokładnie tak jak to było
    > opisywane. Puściłem sobie przelew, który miałem opłacić na początku
    > kwietnia, ale postanowiłem przetestować;) Poszło bez problemów, choć
    > zaskoczyło mnie to, że zażądali kodu SMS przy przelewie zdefiniowanym.
    >
    > Wydaje mi się, że wiem skąd pochodzi cały ten flejm. Ludzie nie
    > rozumieją, że na stary CIF można się zalogować tylko raz, a potem już
    > trzeba tylko na nowy i przy użyciu nowego hasła, które się samemu
    > ustaliło. Przy migracji te numery CIF są blisko siebie i na dodatek jako
    > pierwszy wyświetla się stary CIF, więc ludzkie ameby podają stary CIF i
    > nowe hasło;)))) I tak 3 razy pod rząd, a wtedy efekt wiadomy:)))
    >
    No więc nie masz racji. Ja cały czas loguję się starym CIF-em ale nowym
    hasłem i działa.

    Potwierdzam, że żądają SMS przy zdefiniowanym bezpiecznym przelewie. Być
    możne tylko za pierwszym razem, bo nie da się bezpiecznego zaznaczyć
    ponownie jako bezpieczny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1